Tuesday, February 24, 2009

BoSAn BoSaNnnnn

ari ni lah paling bosan skali keje...lmbat jer mase berlalu...
sebelum ni semangat skek nk keje, tp akhir2 ni jd malas plok..
(aiii tni....mkn gji bute ke tu??)
isy isyy isys..xbaik cmtu kn...org kt luor nung rmai lg xdop keje
kte ptut rse syukor bleh keje ni kn..
chayok chayok tni..."usahe tangge kerajaan."..bkn kerajaan lah..kejayaan....
hehee...apelah aku ni..kepale pn dh pening..

Lambatnyer lah blik ..xsabo nk jumpe aerill...sampai umah jer ilang ltih tgk aerill
...mamamama...tulah die panggil ble jer nampok aku..aerill aerill...
ciang kne tinggal sokmo..papa jauh..mama plok mlm jer blh jupe...
numpang kasih ngn tok n pok sedare die jer.....
muke aerill sebijik cm muke abg...aku dekat idung jer same..hehe
sme2 kepek...rmai org puji bulu mte die..panjang,lentik cm papa die....
mgkin mse mengandung ari tu aku asyik teringat kt papa die kot..
maklumlah dlu duk jauh2...
aku setiu...abang kuantan....mse mngandung pn sorang2 jer..semua perkare bt sendiri.
mjur aku ni jenis kuat jgk...hehe..

No comments:

Post a Comment